Hier vind je onze actuele voorraad. Heb je een vraag over een bepaalde auto? Vul dan het formulier in of neem rechtstreeks contact met ons op.
Kenteken | NL 2-ZGN-73 |
---|---|
Carrosserie | Hatchback |
Bouwjaar | 2015 |
Kleur | Glistening Gray Metallic |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | D |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 3 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Acceleratie | 17 s |
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 996 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 28-02-2015 |
Gewicht | 870 Kg |
Koppel | 90 Nm |
---|---|
Max trekgewicht | 200 Kg |
Motorinhoud | 1.0 Liter |
Onderhoudsboekjes | Aanwezig |
---|---|
Verbruik per 100 km | 5,1 Liter |
Vermogen | 68 pk (50 kw) |
lichtmetalen velgen 14" |
achterbank neerklapbaar |
airco |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Bandenreparatieset |
bestuurdersairbag |
Brake Assist System |
bumpers in carrosseriekleur |
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
elektrische ramen voor |
elektronische remkrachtverdeling |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
Instructieboekjes aanwezig |
passagiersairbag |
radio-CD/MP3 speler |
Rookvrij |
stuurbekrachtiging |
stuur verstelbaar |
Volledige onderhoudshistorie beschikbaar |
zij airbag(s) voor |
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.