Op deze pagina vind je al onze Occasions.
Mazda CX-3
- airco (automatisch)
- lederen/stof bekleding
- lichtmetalen velgen 18"
- navigatiesysteem full map
- voorstoelen verwarmd
Kenteken | NL ZP-654-G |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2019 |
Kleur | Snowflake white pearl |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | E |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Half leder / stof |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Acceleratie | 9,9 s |
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1998 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 02-07-2019 |
Gewicht | 1188 Kg |
Koppel | 206 Nm |
---|---|
Max trekgewicht | 1200 Kg |
Motorinhoud | 2.0 Liter |
Verbruik per 100 km | 6,1 Liter |
---|---|
Vermogen | 121 pk (89 kw) |
airco (automatisch) |
lederen/stof bekleding |
lichtmetalen velgen 18" |
navigatiesysteem full map |
voorstoelen verwarmd |
achterbank in delen neerklapbaar |
achteropkomend verkeer waarschuwing |
achteruitrij assistent |
achteruitrijcamera |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
armsteun achter |
armsteun voor |
audio installatie premium |
Autonomous Emergency Braking |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar |
binnenspiegel automatisch dimmend |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
boordcomputer |
Brake Assist System |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstelbaar |
buitenspiegels verwarmbaar |
chroom delen exterieur |
cruise control adaptief |
DAB ontvanger |
dakspoiler |
dimlichten automatisch |
dodehoek detectie |
elektrische ramen voor en achter |
elektronische remkrachtverdeling |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
extra getint glas |
grootlichtassistent |
head-up display |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
keyless entry |
keyless start |
koplampen adaptief |
LED achterlichten |
LED dagrijverlichting |
lederen stuurwiel en versnellingspook |
LED koplampen |
LED mistlampen |
multimedia-voorbereiding |
parkeersensor achter |
passagiersairbag |
passagiersstoel in hoogte verstelbaar |
RDW-leges |
regensensor |
rijstrooksensor |
schakelmogelijkheid aan stuurwiel |
spraakbediening |
start/stop systeem |
stuur verstelbaar |
stuurwiel multifunctioneel |
stuurwiel verwarmd |
telefoonintegratie |
trekhaak met afneembare kogel |
verkeersbord detectie |
vermoeidheids herkenning |
zij airbag(s) voor |
100% onderhouden Weblabel
- Deze auto heeft een volledige onderhoudshistorie die is uitgevoerd zoals de fabrikant heeft voorgeschreven
- Daardoor weet u dat er op dit moment geen sprake is van achterstallig onderhoud
- De onderhoudshistorie is gecheckt en beoordeeld als sluitend door een deelnemer van 100% onderhouden
- Let op het juiste kenteken van de auto en of de datum waarop dit 100% Weblabel is verstrekt recent is
- De geldigheid van het 100% label is op te vragen bij de stichting. Vraag ernaar als u meer van de auto wilt weten!
- De Stichting 100% onderhouden is niet aansprakelijk voor schade die het gevolg is van door het autobedrijf of derden ingevoerde of ingevoerde onjuiste gegevens
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.